Częste pytania

Oto odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówień:

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać.
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – zapas powinien starczyć na kilka tygodni.
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień.
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami.
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy.

Czas realizacji zamówień zwykle wynosi 4-7 dni roboczych, licząc od dnia wpływu płatności na konto operatora sklepu.

 


 

Jakie są formy dostawy?

 

Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski oraz UE za pośrednictwem firmy kurierskiej. W przypadku innych krajów - zgodnie z indywidualnym ustaleniem (prosimy o kontakt).

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Zamówiony towar wysyłany jest na terenie Polski oraz UE za pośrednictwem firmy kurierskiej.

Koszt dostawy jest zależny od wartości zamówienia.

Poniżej 150 zł (niezależnie od wagi): 9,50 zł.

Od 150 zł: wysyłka bezpłatna.

W przypadku wysyłki zagranicznej do krajów UE pobierana jest jednorazowa opłata w wysokości 85 zł, niezależnie od wielkości zamówienia. W przypadku innych krajów - zgodnie z indywidualnym ustaleniem (prosimy o kontakt).

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

Po złożeniu zamówienia otrzymasz email z numerem zamówienia oraz kwotą do wpłaty.

 

Zamówienie zostaje skierowane do realizacji w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie. Zamówienia nieopłacone w ciągu siedmiu dni roboczych, zostają anulowane.

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Możesz odebrać zamówienie osobiście z magazynu LOGOS MEDIA w Rozgartach k. Torunia. W przypadku wyboru tej opcji, prosimy o kontakt, w celu ustalenia szczegółów oraz terminu odbioru.

 


 

Czy oferujecie rabaty?

 

Tak! Aby z nich skorzystać nie trzeba przekraczać progów rabatowych, zależnych od wartości zamówienia. Zamiast nich, oferujemy ekonomiczne pakiety. Ceny publikacji kupowanych w ramach pakietów są nawet o 60% niższe.

Ponadto, gdy wartość zamówienia przekracza 150 zł, oferujemy bezpłatna wysyłkę kurierską.

Rabatów nie udzielamy na promowane w naszym sklepie produkty elektroniczne (np. ebooki, audiobooki), których sprzedaż prowadzona jest przez zewnętrzne podmioty.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty wystawiamy faktury VAT. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami zanim zostanie zrealizowane.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki i szybkie poinformowanie nas o tym fakcie.

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Na tej stronie stosowane są pliki cookie poprawiające funkcjonalność serwisu oraz dostosowujące go do potrzeb użytkowników. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie.

© LOGOS MEDIA

Click Shop | Hosting home.pl